spaps1 skrev:
Jag tror faktisk att One C springer runt dom. Den ser kanon ut
One To Many avkommor brukar ha svårt på V7, från spår 12 tror jag den är chanslös men har följt den då kan känner en person som haft hand om hästen.
Mellby Indigo är nog bästa hästen vid form, bra smygläge, stallformen är nog på G nu så jag spikar den.
Dior Tilly måste med, stallformen verkar på topp. Linus Lönn är en bra kusk.
Är det nångång Milloindollrhyme ska vinna är det nog nu när stallformen äntligen är på topp & hästen fått ett bra spår men Fredde väljer & köra själv tyvärr.
Hästen verkar ha varit hemma nåra månader efter Frankrikeresan så det ska inte behöva betyda nåt minus, värre om loppen varit för nåra veckor sen, då hade det varit garantiavslag.
Av Daniels hästar låter det bäst på Jaghittarminväghem.
Lopp 7: 4 Illfindmywayhome
Han fick nåt mystiskt i bogen. Han stod i hagen en dag och kunde inte röra sig men han måste ha fått en smäll av sin hagkompis på en nerv i bogen för det gick över fort. Vi valde ändå att avsluta säsongen där. Han har tränar bra i vinter, det känns som han har utvecklats, inte minst mentalt. Han har till och med gått ett rundbanejobb då banan var dålig och han tyckte det var kul. Han är ute över sin drömdistans och vi kan köra optimalt direkt om banan tillåter.