Utan att ha den där sista infon går fredagsfunderingarna efter lite arkivkoll denna väg? klurigt dock med att hitta en, två så där bröstvärmande spikförslag inför morgondagens SOT
1: Är nog inne som spaps men behöver man strecka för 11?? känns rätt oviss form? min rank A:5,9 >2,6,3
2: Blir mer och mer inne på att Ringo Adore är huvudet högre än motståndet? eller kommer man fega ur och strecka för A:8 >2,4
3: Kommer nog ta dom mest streckade även om ranken får bli A: 5,4 >1,3,8,10 och tänker absolut klicka med "skrällkallisJansson"
4: Lite små surt att Donna Summer verkar vara en ruskigt svår häst att hålla på med, övrigt ruskigt kapabel A:13,8 som första streck men vette skjutsingen om man törs stanna så? eller ska >1,7,6 med
5: För mig har 7 Hobart blivit en klar första häst? törs man spika? vi får se och tycker 12 Dragons känns allt för ojämn och spår 12 för att han någon så där första, andra, tredjestrecks feeling?
6: Lyssnar på Roger N som låter riktigt uppåt igen på 2 Galant Ima? och visst finns det väl en spetschans även för den om nu stall inner kanske kan hjälpa till lite? i övrigt ett klurigt lopp just nu A:2 >4,5,6,8,9,12
7: Lyssnat precis på Björnkollen och dom låter i alla fall mer uppåt nu än inför förra starten och Goop spikar sig själv? men är inte spetskörningen lite av omgångens clue? Kör eller släpper dom med Click via 2140? släpper dom till Hail vill jag nog strecka både 2,6, kan Borups spetsa? och då Hail i dödens kanske det får bli spik 6 eller finns det ett scenario att Borups kan gå ända hem? bakom jagar Missle som verkar ha yberform och nästgångaren Power
Funderingar pågår.....
|