Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
|
Sida 1 av 1
|
[ 5 inlägg ] |
|
| Författare |
Meddelande |
|
Björnes Magasin
|
Inläggsrubrik: Årjäng 12 juli Postat: söndag 6 jul 2025, 20:12 |
|
|
|
Söndagstankar Avd1 - spetshästen leder länge, vem det nu månne bli. Är Hydra ett streck med lopp i kroppen? Fick en del serverat senast men hade bra fart över mållinjen. Avd2 - spik på intrycket - Hennessi Humble Avd3 - inte en susning idag Avd4 - Langlandsballeringa bäst på start? Leder länge? Saga Kira och Guli Stina går hela vägen in i mål, tänkbara streck på det. Saga Kiro står dock 20m sämre till mot Tekno Tana jämfört med starten på Gävle i maj. Någon av Tekno Tana, Hulte Annika och Hulte Alva dyker upp på upploppet och vill vinna. Avd5 - står det mellan Slivovitz Lover (fastnar?), Beatiful James och Glaziers Wonderboy? Avd6 - skor på Gio Cash gör att Örjan får revansch? Avd7 - Berg kör sig till spets med Laredo Boko, leder länge i så fall. Amerikanske vagn på Competivo gör att Daniel segerstrider på upploppet?
|
|
| Top |
|
 |
|
Conny
|
Inläggsrubrik: Re: Årjäng 12 juli Postat: torsdag 10 jul 2025, 11:49 |
|
|
|
1: Håller med, spetshästen leder länge. Enligt Jakobsson som kör Hydra så spetsar Flying Fortress lätt och den kan vara ett spikbud. Det sista enligt mig då och inte Jakobsson.
2: OK. Får kolla in loppen den gjort. Hade inte med den i första läget då jag först tror på 1 3 och 6.
3: Första tanke för mig var att någon av 1 2 6 8 eller 10 borde avgå med segern. Tidningarna tror mycket på Ugalli och visst kan den vinna, men spika en så pass enkel kuse vill jag inte. Måste jag välja en så blir det Bowler Day.
4: tror att man ska räkna Maj Mollyn också på start. Saga Kiro hamnar väl för långt bak invändigt, men visst lyckan kan väl stå Örjan bi igen så han får lucka i tid.Tekno Tna och Hulte Annika i första hand där bakifrån.
5: Samma tankar som du, men jag gissar att Diamant Vendil och Daytona Cash kan blanda sig i det.
6: Gio Cash går väl minst lika bra med framskor!? Castor The Star kanske kan hålla täten? Låst med Don Fanucci Zet.
7: Spikar nog Laredo Boko.
|
|
| Top |
|
 |
|
spaps1
|
Inläggsrubrik: Re: Årjäng 12 juli Postat: torsdag 10 jul 2025, 12:08 |
|
|
|
I am back. Inga hästar än
|
|
| Top |
|
 |
|
Conny
|
Inläggsrubrik: Re: Årjäng 12 juli Postat: lördag 12 jul 2025, 15:12 |
|
|
|
Hur var det i Thailand Spaps? Regnigt?
Så här fick det bli idag. Ett utskrivet system nedreducerat till hälften.
Ramen:
1: 1 Flying Fortress r: 6
2: 1 3 4 6 12 r: 2
3: 1 2 6 8 10 r: 4
4: 1 2 9 11 13 r: 14
5: 1 2 3 5 6 r: 9
6: 1 2 8 r: 4
7: 4 Laredo Boko r: 9
|
|
| Top |
|
 |
|
spaps1
|
Inläggsrubrik: Re: Årjäng 12 juli Postat: lördag 12 jul 2025, 17:20 |
|
|
|
Det regnade lite mer i Udon Thani än vanligt. Men i Jomtien var det bra.
Jag lämnade in en rad ändrade min spik från lopp 2 till lopp 1 och CJJ. Synd.
visar att man inte är där än. men kämpar på. men suget är inte där än.
|
|
| Top |
|
 |
|
Sida 1 av 1
|
[ 5 inlägg ] |
|