Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
|
Sida 1 av 1
|
[ 1 inlägg ] |
|
Författare |
Meddelande |
plugghästen
|
Inläggsrubrik: Semester!!! Postat: fredag 7 jul 2023, 20:26 |
|
|
Det tänker jag att ni alla här har utom spaps som har gått å blitt pansjis på gamla da'r. Åsså jag då som bara jobbar å jobbar å aldri kommer till exit. Gläder mig å allas era vägnar då det enda jag har är ett bra minne och sålunda glömmer jag aldrig senaste semestern jag hade 1978 med bad på Jerka beach, kryssning (tur, ej retur) till Åbo, resa genom gamla öst-Sverige till Vasa, enkelkryss åter till egentliga Sverige med landstigning i Umeå, Wachtmeister d.ä. till trots, samt via Blå Vägen att avsluta med fjällvandring 1/100-del av Kungsleden inkluderat mete i Kungens å, å Dearna, drog upp en kilosröding.
Vad jag egentligen undrar är vilka matcher som inte strykts. Eller snarare vilka lag man kan banka. Har sökt på gogel men kan inte hitta svenska spel, bara utländska. Ville gärna inför svågern kunna verka påläst och komma med friska drag precis som när man fiskade och var ung.
_________________ San Pellegrino e bästa mineralvattnet. Å de ä sant de!
|
|
Top |
|
|
|
Sida 1 av 1
|
[ 1 inlägg ] |
|