En titt på startlistorna och nej nej nej. Alldeles för svår omgång.
Stolopp där hästar tjänat lite pengar. Då kan man vem som helst vinna.
Mycket okända hästar och jämna lopp. Inte värt att ödsla tid på att analysera en sån här omgång.
Gjorde en korkad tavla i helgen. Köpte en andel av denna kvinna.
https://www.atg.se/butik/icatierp/spel/253322_V85_2026-03-14_78_5Denna andel gav 10 827 kr tillbaka på 95 kr satsade. Problemet var att jag inte köpte denna.
Köpte istället hennes andel för 179 kr. Tänkte liksom inte tanken att ens kolla på denna billigare andel.
Hade jag sett denna hade jag köpt den
Köpte en annan andel som inledde med 3 spikar. Blev dock bara 7 rätt. Börtas Ankare var spik. Övriga lopp satt. Surt att vara så nära men man är van.
Gjorde en V5 själv. Magkänslan sa att chansspika Humanity Pellini och gå emot Diva Ek.
Hade läst på spetsstriden och även om Humanity kan öppna så ansåg jag att den inte normalt sett skulle kunna svara ut Diva Ek. Tänkte ändå att Humanity får rygg ledaren.
Intuition mot analys och logik. Valde det senare. Synd. 13 771 kr på V5 missade jag.
Fick bara 4 rätt
Dubbeln gick in även om jag först svor högt då Goop vann. Min analys sa att den skulle sitta fast i tredje-fjärde invändigt vilket den gjorde. Tur den blev diskad.
Hur som helst så ser inte Åby lockande ut. Solvalla helgen efter blir nog roligare.