Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
|
Sida 1 av 1
|
[ 10 inlägg ] |
|
| Författare |
Meddelande |
|
spaps1
|
Inläggsrubrik: Valla tidiga Postat: söndag 6 okt 2024, 19:26 |
|
|
|
vilka lopp
Kanon rak igenom
|
|
| Top |
|
 |
|
spaps1
|
Inläggsrubrik: Re: Valla tidiga Postat: söndag 6 okt 2024, 19:33 |
|
|
|
avd 1 Idag Dancer B avd 2 Idag Diva E avd 3 Idag Iceland F avd 4 S.G.Express avd 5 Keep G avd 6 Good lord avd 7 Harpy
Tur att man är svag. Mycket tid över till travet nästa vecka
|
|
| Top |
|
 |
|
Björnes Magasin
|
Inläggsrubrik: Re: Valla tidiga Postat: söndag 6 okt 2024, 19:52 |
|
|
|
Söndagsfunderingar: Avd1 - Mellby Jinx Avd2 - Staro Rail, Esperia Font och Diva Ek Avd3 - krävs nog några streck Avd4 - får kolla mer Avd5 - Swish the Cash om den spetsar Avd6 - får kolla mer Avd7 - krävs nog några streck
|
|
| Top |
|
 |
|
spaps1
|
Inläggsrubrik: Re: Valla tidiga Postat: måndag 7 okt 2024, 19:25 |
|
|
|
Dom flesta hästarna är kända. Så det gäller att bedöma häst mot häst gällande spikar. Det är mycket bra hästar på lördag.
När det gäller 3åringarna är det svårt . Formen kan svänga och vilka blir bättre med sina ändringar.
Kul är det. Men den här veckan behöver man inte plugga för alla hästar är så kända
|
|
| Top |
|
 |
|
Conny
|
Inläggsrubrik: Re: Valla tidiga Postat: fredag 11 okt 2024, 10:27 |
|
|
|
Kul med välkända kusar javisst. Men ändå förbaskat svårt. Om nu inte Mellby Jinx,samt några av Jikken, Ecurie Brodda, Keep Gamble och Phantom Express vinner. För då blev det väldigt lätt. Hur är det med snoken Spaps?
|
|
| Top |
|
 |
|
spaps1
|
Inläggsrubrik: Re: Valla tidiga Postat: fredag 11 okt 2024, 12:52 |
|
|
|
Hej Conny Bättre och bättre. Men blödningen stannar inte. Bara att ta det lugnt. När det gäller dina hästar tror jag inte på någon Mellby jag fattar ingenting Jikken från bakspår chas EB är tänkbar Keep G tycker jag spår lite för långt ut för hästen är lite segstark. Andra rakad hos mig PE att en häst som Jocke E tränar skulle vinna detta finns inte när DW och Nurmos härjar
|
|
| Top |
|
 |
|
spaps1
|
Inläggsrubrik: Re: Valla tidiga Postat: fredag 11 okt 2024, 12:59 |
|
|
|
Mina tankar inför i morgon avd 1 Varför rinner inte Dancer undan från Sos. Det är väl om Puffe tjuvsvarar. Loppet är svårt avd 2 BG SoS Kolla sist med bike. Går runt 12 avd 3 BG igen SoS på Iceland F avd 4 Nu börjar det svåra , Klar första häst Lovebird J med MAD avd 5 Detta vinner Dwight P. Som den såg ut sist avd 6 Detta vinner Örjan. Perfekt Örjan läge avd 7 Detta tror jag Robban vinner
|
|
| Top |
|
 |
|
Björnes Magasin
|
Inläggsrubrik: Re: Valla tidiga Postat: fredag 11 okt 2024, 19:47 |
|
|
|
Svårt att hitta spikar denna lördag.
Avd1 - visst är bakspåret ett aber men kanske går på första tanken och spikar Mellby Jinx. Är nog bara bäst. Jag är inte 100 på att Dancer Brodde håller hela vägen om det blir spets men är det givna andra strecket. Värst emot kanske ändå är Staro Mack Crowe? En del surr om Mister Hercules men det kostar att ladda så nja. Skulle jag ta ett skrällstreck så blir det Theresnolimit, Melander uppåt och nu ser det ut att serveras en fin invändig resa. Räcker antagligen inte och näst sist på gamla turordningen. Kanske spelar plats.
Avd2 - kompletterar Staro Rail, Esperia Font och Diva Ek med Ete Jet. Jobiline Ridge gjorde det bra näst men borde väl ha hållt hela vägen Spaps?
Avd3 - Iceland Falls är lite för ojämn för jag vill spika även om det blir spets. Jikken givna strecket. Är Mellby Joker skrällstrecket? Deltog mer än tävlade senast när stallkamraten Kingslayer Pellini vann från spets.
Avd4 - har inga tankar här så det blir väl några av de betrodda
Avd5 - kan Örjan köra sig till spets? Annars står det nog mellan Keep Gamble och Biccs Tobee. King Mearas behöver tempo i loppet för att komma in i matchen. Ordnar Conrad det?
Avd6 - har inga tankar här så det blir väl några av de betrodda
Avd7 - kommer troligen spika Indy Rock för annars krävs det många streck. Visst är risken att Örjan väntar och får för långt fram men men
|
|
| Top |
|
 |
|
spaps1
|
Inläggsrubrik: Re: Valla tidiga Postat: lördag 12 okt 2024, 07:38 |
|
|
|
Jobridge Kolla startern med Bike. 4sept. Helt okörd på 12,3
|
|
| Top |
|
 |
|
Björnes Magasin
|
Inläggsrubrik: Re: Valla tidiga Postat: lördag 12 okt 2024, 10:51 |
|
|
|
Kollat. Spets och samma prestation igen så kommer det räcka långt. Det såg ut som att krafterna tröt en kort stund mitt på upploppet men verkade hitta lite resurser igen.
|
|
| Top |
|
 |
|
Sida 1 av 1
|
[ 10 inlägg ] |
|