tompetrav.egetforum.se

Ett diskussionsforum för trav
Aktuellt datum och tid: måndag 24 aug 2026, 13:18

Ny tråd Svara på tråd  [ 23 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Re: HD tidiga
InläggPostat: lördag 1 mar 2025, 01:46 
Användarvisningsbild

Kan ni inte fan bara berätta vilken specifik häst som bara vinner i vilken bestämd jävla avdelning till en måttlig procent, eller!? Ni expertisen bara sitter här och babblar en massa strunt och låtsas som att ni vet nånting bara för att skryta, men uttrycker er grumligt för att inte efterpå kunna ställas mot väggen på riktigt. Tro för all del inte att en småtrög bajare och måhända Furst Myshkin-typ inte har lagt märke till det för fan anamma! Har ni mycket fördomar, eller hur står det fatt?
Kom igen nu Rolle Stoltz-hjälmen och tala klarspråk innehållets hjärna och hjärta till heders (sista old school Gårdaren jämte Lasse Björn där ännu hedern var verklig innan Tumba-Johansson satte nya tidens melodi med generaliserad bs) för gamla tiders skull!? En passé jävla arbetarklass från söderort kan ju inte ens haja en startlista i dessa tider.
Om du har någon som helst empati med stackars Fruängsslöddret som du växt upp med och som fortsatt vajar grönvitt lär du bekänna färg här och nu i denna lokalt bistra stund i jävligt kärva tider rent globalt och ropa ut en vinnare eller två, insider-Spaps-gårdar-skyltare bliven. Jag åberopar din primalterapeutiska och kongenitala ödesbestämmelse!?

En annan e ju genetiskt programmerad att i förstone utmana lokalkonkurrensen men som jag också kom att bli en tänkande fan över tiden har jag inte undgått att lägga märke till er andras mumlande i skägget heller. Det är ju så att en kan tycka att den gamle döljaren B'linarn framstår som lättläst i jämförelse!
Nä, ryck upp er vetja! Det tarvas av Svenske män i bistra tider!

Tompe, du har ultrakollen. Jag kliver på 8 månader till, minst, ifall du ordnar uppropet! Jag är tamejfan bojkottens verkliga depressiva ansikte. Jag skickar fotot på fejset mitt att lllustrera sakernas urjävliga tillstånd för garanterar genomslag!

InläggPostat: lördag 1 mar 2025, 09:19 
Användarvisningsbild

Pluggis
Nu var det Tumba. När det gäller Rolle har jag ställt till det. Du vill ha vinnare som alla andra lata. Men snäll som jag är så ställer jag alltid upp

avd 2 Ovideo Base är grym . Bara ett problem att klara starten och komma ut.

avd 6 Cincinati ska nu gå barfota igen. Unghäst stjärna som hade bedrövlig 4 års säsong. Som gjort två starter efter flera månaders vila. Den är 2 % just nu, Mumma säger proffset

Lite får du fixa själv. Men Sten R vinner också happy065 toocool

InläggPostat: fredag 7 mar 2025, 19:56 
Användarvisningsbild

Klockkrent tips där med Oviedo till 22% (sic!)!!! Och tack för det Rolle-klubbens hederknyffel! Inte konstigt att man upprepat kommer ihåg fel angående Spaps-hjälmen då du ärligt talat inte påminner det minsta om bleckblåsspelaren Sven Tuba Johansson. Å det är ju då såklart en komplimang!
Men som en annan inte klarar av att vistas på ATG mer än en gång om året vad det verkar på det att man inte skall drabbas av generalspunk allra minst så blev det inget Hd för mig. Nu vankas Ax kan jag se, forna favvobanan, men jag är rädd att jag inte vågar logga in ens förrän tidigast i augusti igen. Nåväl, ni alla får ha det så bra så länge då!

Åh jädrar , Sten R vann ju åsså!

InläggPostat: fredag 7 mar 2025, 20:46 
Användarvisningsbild

Vilken överraskning

InläggPostat: fredag 7 mar 2025, 20:46 
Site Admin
Användarvisningsbild

plugghästen. Jag gillar folk som talar klarspråk och säger saker precis som det är utan inlindat skitsnack. Tack för två underhållande inlägg laughter laughter laughter

InläggPostat: fredag 7 mar 2025, 21:30 
Användarvisningsbild

Tompe å spaps, och varför inte resten av er åsså: ikväll bjuder jag er alla bara Luv :love:

InläggPostat: fredag 7 mar 2025, 21:44 
Användarvisningsbild

Hur långt framme är DW hästar. Borde väl vinna minst ett lopp

InläggPostat: fredag 7 mar 2025, 22:25 

Så nu har jag kollat lite
Ser verkligen svårt ut denna ggn långt upplopp gör det hela knepigt.

Can Can Broline mycket talar för spets och då rinner den nog undan
B Diablo var grym sist spets nu igen och svårslagen då, hästen kan ligga på bakom bilen dock ibland
Snabbchat fick efterlängtad välförtjänt utd sist och här kommer det att bita bra sista 800
Guld tveksam favorit
Fahrenheit står på tur kördes det senast och det är ett svaghetstecken att kusken trodde den måste gå på chans.
Får dra fram 12 då står loppet mellan dom till slut

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 23 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2