tompetrav.egetforum.se

Ett diskussionsforum för trav
Aktuellt datum och tid: måndag 24 aug 2026, 11:59

Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Bollnäs Tidiga
InläggPostat: söndag 7 sep 2025, 20:41 
Användarvisningsbild

PÅ skiten igen
avd 1 Magnus
avd 2 Uffe
avd 3 Magnus
avd 4 Mats
avd 5 Magnus
avd 6 Mats G
avd 7 Marcus

Inläggsrubrik: Re: Bollnäs Tidiga
InläggPostat: onsdag 10 sep 2025, 18:08 
Användarvisningsbild

Ensam är stark. Omgången är skum när så många kanon tränare är borta. Så mitt förslag är att spika stora kuskarna som kör. Sedan kan det bli överraskningar på grund av skiftande kvalitet på loppen. ATG har gjort spelet annorlunda. Nu är loppen i början mycket svåra

avd 1 Har ingen aning idag. Riktigt braklus lopp. Minst 7 hästar minst, Helst alla
avd 2 Här kan Robban vara en utgång. Men helst alla även här
avd 3 Spik på Mats. Kuskval
avd 4 Sto SM Är kvinnor pålitliga . Tar några stycken5-7-9-10 just nu
avd 5 Hur ska Magnus kunna förlora. Jag vet inte
avd 6 Jämt lopp som jag måste fundera på . Krävs några
avd 7 Fly E anmäld barfota. Hästen travar lite illa. Går det med Barfota. Det är frågan. Tar nog några stycken även här

Inläggsrubrik: Re: Bollnäs Tidiga
InläggPostat: torsdag 11 sep 2025, 17:07 

Tror inte riktigt på att det blir några stora pengar denna gång, trots eller tack vara att många stortränare saknas. Visst, några öppna kluriga avdelningar, men också ett par stora favoriter som man har svårt att se bränna.

1: Jag hamnar nog på 8-10 ekipage även jag, även om det kliar lite grann att chansspika 1 Twigs Kalesi. Min spetsfavorit. Vid gardering så tas även 3 Make My Trip V.S., 5 Grasshopper, 7 Vibora, 8 Who´s That Girl, 11 Quinan Tooma och 15 Mary Wadd med.Bubblare 6 Kueen Simoni och 13 Elin Avant.

2: 7 Fangio tror jag att jag ratar. Risk för svar om han försöker kuppa sig till tät. 1 Pure Joline eller 2 Champus tror jag hittar spets och körs där. 5 True North avslutar bra. Från tillägg vill jag ha med 9 Hennessi Humble, 10 Checkpoint Charlie, 11 Mon´s Daybreak, 12 Lemon Bar Mearas och 13 Maistroianni. Kanske att jag lägger till 6 Lion Silver som kan hamna bra på det.

3: Om Bergh kan ta sig ut i andra spår med 1 Eolo Jet tämligen omgående så kan den räcka bra här. 3 Mizai är tidiga ledaren och kanske är det runt om. 10 Castor Star håller kanonform. Har inte bestämt mig ännu om 7 Mister Hercules.

4: 7 Majblomster är ett spikbud då hon säkerligen hittar till tät. Ska man gardera här så kan det bli dyrt. 5 Ragnhild W.M. och 10 Tekno Tana värst emot, men det finns många skrällbud.

5: Vi är överens. En felfri 2 Fine Manners vinner.

6: 1 Preacherman runt om. Bränner den så går det åt många streck. 2 4 5 10 12 och kanske 9 och 11.

7: Med 8 Olly Boko och 12 Ninepoints King bortlottade så blir det breda penseln. De tidigaste blir för mig 2 Conrads Åke, 3 Knight Journey, 4 Fly Express och 5 Ace Wibb. Kanske plockar jag även med de nämnda Westholm kusarna samt 6 King Of Trotter och 11 Vixi Garbo.

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ]