Gissar att en ovanligt stor jackpot vankas, var det inte jack även förra lördagen? Nåja, tänker nog vara med oavsett. 8-rättsjack är nog ursäkt för att delta för V85-dissarn som jag fortsatt helt inbilskt identifierar mig som. Synd bara att det var lågbudgetbanan Örebro som står för... värdskrapet?
Har börjat kika lite och tycker jag hittat några intressanta.
Avd1: 4 Virtual Reality verkar stigande i pocenten, trist. Klarar volten utan problem vad det verkar, dock helt klart understundom vinglig undervägs. Känslan är att det beror på energi och kapacitet i övermått. Fick spikfeeling när hon stod i 14%. Har dock stor respekt för Digital Last, och som hon ser ut att bli understreckare istället blir det nog lås. Vet att jag för inte länge sedan fick för mig att Kyhlins på springen kan en del. Kommer dock inte ihåg varför
Avd3: Gillar 4 Magic Hell. Har inte mycket till utstrålning, men ser ruskigt effektiv ut när han går på. Sannolikt optimala balansen ffg i år efter två värmningsheat i raden. Ingen raket bakom vingen hittills men klart förbättrad Därvidlag från bricka 8 häromnyligt. Sitter i främre träffen tidigt. Kan bli rövarspiken för mig.
Avd6: Här blir det högst sannolikt motspikning för mig. Urbana Southwind är löjligt underskattad trots brakfina prestationer varje gång. Går lika bra oavsett position känns per nu bekräftat av henne själv. Skorna av. Tja, kanske måste man ha med Clarissa på det att inte vårdintyg skall behöva skrivas ut
Avd7: Global Fighter är bra. Men det kanske övriga är också. Ville bara nämna det ifall någon fått för sig annat.
För övrigt är det inte så väldans jättekul vad det ser ut.
Fine Manners är ju tvärgivna dunderspiken oavsett om han går över 98%. Den där är ju en värsting. Spelar ingen roll var han hamnar. Blir det kön så gör han en Sugercane Hanover. Tvillingen med Makalu Doc är ju ändå himla kul!
Bicc's Tobee runt om känns hur troligt som helst.
Amorcino som vinnare (från vardå? Inte vet jag) känns troligt lite mer än sannolikt.
Kommer ha med Global Education i sista blott och bart på Wallin. A-jo, en annan gillar den trejnern!
Ämen vi kanske hörs lite senare då!