Jag har startat en gofundme för plugghästen. Det är det minsta jag kan göra med tanke på den enorma energi och vilja han lägger ned på detta forum.
Får jag in några miljoner kommer dom givetvis inte på något sätt förskingras för att finansiera mitt eget spel
Alvena Roy ja. Den förlusten på grund av en helt hjärndöd styrning av Ginman kastade in mig i travdepression. Medgångsspelare som jag är. Efter det lade jag ned att läsa på. Har inte spelat alls.
"Förragångare" ja jäklar
Hade helt glömt bort det ordet.
Berlinaren är en sån där trevlig prick som jag alltid trott har ett IQ på 180.
Gissar att han idag jobbar i något hemligt underjordiskt labb där dom forskar på hur kan man integrera
AI i människan. Berlinaren ser givetvis potential i att använda det i travanalyser. Vid närmare eftertanke så tror jag han avskyr
AI faktiskt.
Jag ser
AI mer som vår potentiella undergång. Tänker dock använda det och ha roligt med tills Terminator kommer
Noterar för övrigt att du plugghästen är medlem nummer 2 på detta forum
Apropå
AI. Jag lät
AI göra en psykolog analys av dig plugghästen
Kan läsas här
https://justpaste.me/iTW12Citera:
Han pratar ibland om sig själv som om han vore en naturkraft.
Lite som David Attenborough beskriver en älg.
Plugghästen känns som en ovanligt bildad, språkintresserad och reflekterande person som råkar ha fastnat i travvärlden. Han kombinerar en professors ordförråd med en inbiten spelares temperament och en idealists rättvisepatos. När travet fungerar njuter han, och när det inte gör det känns det nästan som ett moraliskt svek.