Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
|
Sida 1 av 1
|
[ 6 inlägg ] |
|
| Författare |
Meddelande |
|
spaps1
|
Inläggsrubrik: Årjäng Lördag Postat: lördag 11 jul 2026, 12:45 |
|
|
|
Är back från semester i Thailand en månad. Inte påläst men ändå. Några tankar har jag. 1 Bästa spiken borde Gio C vara SoS Bästa spelet idag Hauk v . Mad Barfota och bike. Han har kört hästen en gång. Var då favo mot Åsvinn Dagens roliga Kens Q. Första Mad. Andra Barfota fram . Står kanon inne i loppet. Opererad i halsen. Ett lopp efter det. Gick då helt OK. Borde vara runt 40 m bättre. Har varit ute i v85 lopp flera gånger på raken med halsproblem. OCH BÄST KOLLA STALLFORMEN HOS ERIK. Titta igår. Härligt odds
|
|
| Top |
|
 |
|
spaps1
|
Inläggsrubrik: Re: Årjäng Lördag Postat: lördag 11 jul 2026, 16:14 |
|
|
|
Fastnade men var chanslös
|
|
| Top |
|
 |
|
plugghästen
|
Inläggsrubrik: Re: Årjäng Lördag Postat: lördag 11 jul 2026, 17:16 |
|
|
|
En annan sparade sista begränsade krutet till månne årets favoritomgång, Axevalla. Och tur var väl det, höll ospelande på att få en stroke betraktande Knut Arne Ödegaard. Och nog var det öde där hos Knut Arne. Sicken iskall kusk. Dronning Mauds Land tycks mig som Gran Canaria i jämförelse. Skicka snubben med nästa last av Linieakvavit över ekvatorn mot sydligare nejder på det att han må tina upp en smula!
_________________ San Pellegrino e bästa mineralvattnet. Å de ä sant de!
|
|
| Top |
|
 |
|
spaps1
|
Inläggsrubrik: Re: Årjäng Lördag Postat: lördag 11 jul 2026, 17:25 |
|
|
|
Hauk V var väldigt bra. Men inte tillräckligt. Klarade mig även idag
|
|
| Top |
|
 |
|
plugghästen
|
Inläggsrubrik: Re: Årjäng Lördag Postat: lördag 11 jul 2026, 17:45 |
|
|
|
Jonases Ninja har jag sett en del. Ingen jätteöverraskning. Men när vann Jan Olov Åberg rikstoto på en lördag senast, 1985!?
|
|
| Top |
|
 |
|
plugghästen
|
Inläggsrubrik: Re: Årjäng Lördag Postat: lördag 11 jul 2026, 18:33 |
|
|
|
Nu hävdar jag med en viss bestämdhet att Parish Crooks bara vinner. Det kunde jag ju ha sagt lite tidigare. Men kollade inte listan förrän nu.
|
|
| Top |
|
 |
|
Sida 1 av 1
|
[ 6 inlägg ] |
|