tompetrav.egetforum.se

Ett diskussionsforum för trav
Aktuellt datum och tid: torsdag 21 nov 2024, 11:16

Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Go'a upsets i uppstarten
InläggPostat: fredag 18 aug 2023, 23:06 
Användarvisningsbild

På Stryktipset gäller ju att lista ut vilka överskattade som skall få stryk (tänk Yngve Holmberg). Inte för inte att det heter som det gör. I Social Democratic Monarchy of Sweden är det bara att som knegare vara med på noterna som Björling sade efter att han sjungit falskt. Statens cookies är små, men säkra för de som kan grädda.
Aja, Newcastle såklart. Givet att ha med tvåan här. Motivering överflödig. "Tänk på pocenten Hegge" (alltid, dönickar!).
Tottenham bankas. Klarade ju kryss i bikupan, och United verkar allt annat än förenade. Om Lindelöf får fortsätta kommer grabbarne åka ur nästa säsong lika säkert som att Sveriges landslag läcker som ett såll. Då har jag ändå inte nämnt självmålskungen McGuire.
Bettet/dubbeln är således att Manchester som stad kammar noll mañana, odds 15x taget 7 ggr i veckan och twice på lögardagen, två månadslöner från kolgruvan á £50 slängs ned i svarta gruvhålet m.a.o.

Brentfords sting är som ovan redan antytts att räkna med i år. En annan vill dock påpeka att Fulham troligt inte hamnar långt efter, derbykrysset därmed gjutet som minst påpassat av trenne tecken! Om jag ville vara rolig kunde jag sagt att ett bistick inte känns i endera Carolas rumphalva.

Ännu roligare är ju ändå att krysset rensar mest även i match 5. Brasklapp för att det kan vara IQ-fiskmås på det roliga och tvåan tas med klart på (öhö?)!

Vill sedan försiktigt påpeka att Huddersfield jagar revansch, och kan få det därtill.

Rotherham vet jag inte ens var det ligger. Men tror tämligen säkert att Björn Hellbergs gamla ökengäng får med sig lika mycket som Eskil har hår på skulten, X2 således. Ämen kolla statsen bara.

Coventry var nära att gå upp härom sistlidna säsongen och en annan provar veckans chanstvåa även om svanesångens toner anas på avstånd. Rekommenderas ej hemma i röda stugorna hemmavid.

Avslutningen helgarderas även om jag tror Ipswich vinner lika säkert som att Paul Mariner en gång i tiden möjligen vann skytteligan? När jag satt och undrade över ifall han gjorde det kom jag att tänka på Stan Bowls' legendariska bazo, som det hette i High Valley, Drogsved , och möjligen Farsta. Ja, att man drar ned V-jeansen och visar fishlet asså! I resten av världen lär det heta att man "moonar" (sic!?) Skitsamma, att världen är full av idioter är ingen nyhet, men att Stan the man gjorde det mot bortapubliken är säkert, eller ifall att det var att han visade kuken för dem på Ellerslie/Loftus Road, kanske både och. Minns ärligt talat inte, men hinten vore densamma!

(hemma)Favoriterna som brakvinner således: Liverpool, Blackburn,Stoke.

Avstår att tippa blånäsorna som jag hejar lite på dem, men börjar med kryss där och det brummar lite skönt.

Återstående match har jag faktiskt ingen känsla för alls, så den hoppar jag.

Ifall någon säger hej här kan ni få ett litet utgångsförslag utritat med siffror och bokstäver imorrn kl. 15 ca.

Men skiter väl jag i vilket!

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ]