Vad i satans helvete!!!!
Örjan Kihlström, den överskattade idioten.
Jag kräver att han går ner på alla fyra live i TV och ber hela Trav-Sverige om ursäkt för sitt direkt sjukligt vidriga beteende mot reportern. De frågor som ställdes är helt korrekta.
Om Örjan anser sig vara lite förmer och bättre än andra, ska han då fan inte sitta bakom en häst. Maken till vidrigt sinnessjukt beteende får man leta efter.
Det där var då fan inte okej och jag kräver en ursäkt!!!
Örjan, du har alltid varit en överskattad kusk. Du är inte ens topp 10 längre i Sverige. För allas säkerhet bör du avgå från ditt nuvarande jobb. Din aggressivitet tyder på kraftig åldersdemens.
Du har gjort värre bortstyrningar än dessa och inte tappat huvudet. Det är ett tydligt tecken på demens.
Reportern ställde frågor som ALLA som ser V85 undrar. Om du inte kan svara på dessa, så håll igen käften och sluta köra din jävla nolla.
DU KÖRDE bort hästen!! Du hade nog inte slagit Clarissa ändå, men att säga att du inte kunde köra fram är rent nonsens. Wäjersten rundade dig och körde fram..
Man ska köra för bästa placering, det gjorde du inte. Från dödens hade du slutat längre fram.
Din tid är över, Örjan. Försvinn och lämna landet i skam.
Jag har för övrigt inte spelat alls idag då jag inte orkade läsa på.
Hade inte sett ett lopp, men ville se hur det gick för Francesco.
Örjan skämde ut sig inför hela Sverige och är numera före detta travkusk och rikspajas nummer 1.