Citera:
Raket har funnits i ATG:s utbud sedan 1994. Sedan den 1 september är spelformen nedlagd.
– Det nya spelsystemet, som vi implementerar succesivt på våra olika hästspel, har inte stöd för Raket, säger Peter Ågren, affärsutvecklare för hästspelen på ATG.
Tack för det era förbannade jävla skithögar
Typ det spel jag spelar mest som även funkat bäst .
Vad som nu sker är att jag tar dom pengar jag lägger på raketspel på ATG och spelar på andra konkurrerande spelsajter.
Vart är alla kritiskt granskande travjournalister? Denna idiot ska ställas mot väggen för följande smörja till mundiarré.
Citera:
– Det nya spelsystemet som vi implementerar successivt på våra olika hästspel har inte stöd för Raket och det är anledningen att vi från 1 september tagit bort det från vårt erbjudande. Raketens format, där vinsten från förvalda vinnare-och platsspel automatiskt går vidare som insats i nästa spel, är ganska komplext att utveckla. Vi har vägt nuvarande intresse från kunder mot kostnad och resursåtgång för att utveckla Raket i det nya systemet och kommit fram till det här beslutet, säger Peter Ågren, affärsutvecklare för hästspelen på ATG.
"Har inte stöd"Det betyder i praktiken att de har byggt sitt nya system utan att ens inkludera funktionen för Raket. Det är alltså inte att det inte går utan att de inte prioriterat att bygga in det. De kunde förstås ha lagt till stöd om de velat. Rent jävla nonsens och det är därför vi har journalister som ska ställa dessa bajspratare mot väggen !!
"Ganska komplext att utveckla"Really now?!?!
Vad Raket egentligen är:
En kedja av spelkuponger där eventuell vinst automatiskt flyttas vidare till nästa lopp.
Det är inte mer avancerat än att systemet håller koll på saldo och placerar insatsen igen, något som redan sker på enskilda spel hela tiden.
Så ”komplexitet” låter mer som en bekväm bortförklaring för att slippa lägga resurser på en produkt de inte tycker är tillräckligt lönsam.
På ren svenska kan du ta din mundiarré och köra upp den där den hör hemma !!