En normal omgång innehåller också 1-3 skrällar så låt oss hitta dessa. Fyll gärna på med egna förslag.
1: Även om jag själv tror att Dream Mine bara vinner det här så kan jag ha fel. Har definitivt hänt mer än en gång.

Värst emot min tipsetta tror jag Lovino Bello kan vara, men det är ju ingen skräll. Slog av Lilas Castell sista biten i det franska försöker och det är väl inte helt omöjligt att resultatet blir det omvända nu. L.S. har bra startryggar och kan profitera på att följa med i draget. 1.96% i nuläget.
2: Här har jag redan nämnt 3 Observeém, 4.47% just nu, som en möjlig skräll. Efter att ha kollat lite mer ska jag nog lägga till 8 Flamenco Ter, som nog mår bra att få Jorma som kusk. Har inte fungerat fullt ut, men kanske mår bra av Jormas körstil och från springspåret kan det bära av mot en tidig ledning och full fart sista varvet. 1.56% smakar mumma. Tror egentligen inte mycket på 9 Nykilon som för mig känns klen, men det är en häst som gärna körs offensivt så kanske. 0.60!!
3: Här har jag svårt att tro på någon förutom de tre betrodda. Men ok, 2 Kentucky River kan hitta form och läget är perfekt om de tre försvinner eller är dåliga. 3.16%
4: Fyra-fem ekipage som är ganska betrodda här, men ska man försöka hitta någon under 5% så är 7 Mimosa To Martini inte oäven. Snabbstartare som kan slinka ned i bra läge och överraska till slut. 2,72 just nu.
5: Även här har jag svårt att se någon utom de fyra mest betrodda vinna och 2 Solo Traveller vinner inte ofta. Dock har hon begåvats med ett för henne gynnsamt andraspår och hamnar hon inte alltför långt bak så har hon oftast en bra avslutning att tillgå. 1.19% låter trevligt.
6: Spikar förmodligen 3 Wise Guy här, men är fullt medveten om att det kan vara fel. Har redan nämnt 11 Moonshot tidigare och fyller naturligtvis på med 9 Eol som en annan möjlig rensare. 1.07 och 3.22 % i nuläget. 6 Zarex är dessutom bortglömd till 1.16.
7: Här kryllar det av potentiella skrällar och då favoriten är ostartad de senast 7 veckorna kan det löna sig att streck på. 3 Västerbo Exciting har jag redan nämnt till 1.60%. 7 Petho 4.84, 10 Sandokan 2.09 och 12 Kingen Mearas, som alltid får taskiga lägen på V75, till 1,78 % är alla fullt möjliga vinnare om favoriten inte har form. 4 Kipketer Mearas är naturligtvis helt felstreckad till 2.43%
Nu lär en del av dessa procenten komma att ändra och man kan inte strecka all och jag har säkert missat några, så fyll på!