plugghästen jäklar alltså. Ibland är vi tvillingsjälar hur vi tänker. Dina två senaste inlägg satte fingret på något jag brukar säga. Hat är ett starkt ord. Jag hatar sällan.
Ordet hat har blivit så missbrukat i dagens sociala medier. Om någon låtsaskändis (influencer) eller liknande blir utsatt för kritik kallas det hatstorm !! Herregud alltså. Kritik är numera hat??!?!
Blir ju ett väldigt bekvämt sätt att undgå kritik genom att sprida dimridåer om hat osv..
Varenne du och pluggisen nämner båda kuskar man ogillar. Alla vågar jag påstå har såna.
Det är farligt som spelare att ha det. Jag har det givetvis också. Skälen till varför är ett ämne för terapi för jag kan inte alltid förklara mitt ställningstagande
Precis som du säger Varenne så kan det straffa sig rejält. Ibland måste man lägga känslorna åt sidan men är man människa så är man.
Min ena syrra har alltid gillat Per Linderoth och har envist fortsätt spela honom i år.
Jag gillar Per också men han tenderar att köra rätt försiktigt och jag är väldigt försiktig med att spela på honom. Senaste 2 åren har hans segerprocent varit extremt låg.
I år endast 5%. Det är liksom korpen inom travet man är nere på då. Ligan där man måste konkurrera med F B Larsson typ.
För övrigt ligger jag rätt lågt denna vecka. Analyserade många timmar förra veckan och det sliter. Lyckades dock för första gången på åratal gå plus en elitloppshelg. Har varit minus varenda år sen istiden.
Bommade dock en fin slant då jag på något sätt jag inte förstår missade spela dubbeln.
Hade en platsraket på Erik The Phantom - Donatello Face.
Favorit - skräll brukar jag spela på dubbeln men hade tankarna på så många håll att jag virrade bort mig. Smsade dock ena syrran och sa åt henne att spela vinnare på 8 Donatello Face. Hon hade haft en bedrövlig dag på spelet så hon satte 30 kr.
Morgondagen ser inte så inspirerande ut så jag tänker inte analysera ihjäl mig.
Kollade precis startsnabbheten i sista loppet. I stort sett alla är startsnabba.
Det händer rätt ofta att sånt kan leda till överpace.
Det gynnar hästar som
10 Princess Diamond och
11 Meditate.
6 Mamma Mia Sisu är väl den logiska skrällen.
2 Datos Marianna sänkte faktiskt favoriten med en spurt förra året men tycker inte hon imponerade senast.
Enligt statistik-Jens skrällar det dock sällan i sista.